Webshop Discoveries In The Spotlight Part IV (Sieradenkistje.nl) (+ Winactie!)

“Women should never go without earrings. Passing on them is an opportunity missed.”

– Jennifer Lopez

Sieradenkistje.nl, wederom een webshop welke ik jaren geleden al ontdekt heb. Sterker nog, ik denk dat ze haar shop toen werkelijk net had geopend. Ik weet niet eens meer hoe ik hier terecht kwam, maar wat ik nog wel weet, is dat ik aardig doorsloeg bij mijn eerste bestelling! Ik geloof dat de uiteindelijke “buit” bestond uit drie kettingen, twee ringen en twee paar oorbellen. Ik zag zoveel leuks dat ik amper kon kiezen!

 Sieradenkistje

Wat ik ook niet snel meer zal vergeten is de fantastische service die geleverd werd. Vlak nadat ik mijn eerste bestelling geplaatst had, kwam ik erachter dat ik nog een paar oorbellen wilde hebben die ik net wat te laat zag. Ik stuurde de eigenaresse van de webshop dus een mailtje of ik deze nog aan mijn bestelling kon toevoegen. En weet je wat ze zei? “Tuurlijk kan dat, en je koopt zóveel van me, dat ik je dat laatste paar oorbellen er gratis bij lever.” Hoe lief is dat?!

Mijn nieuwe ringen werden geleverd in uberschattige gekleurde sieradendoosjes en de rest van de sieraden zaten in lieve organza zakjes. Zo leuk als er ook aan de verpakking veel aandacht besteed wordt!

sieradenrekje

Sinds die eerste bestelling check ik de website nog regelmatig, en spot er altijd weer leuke nieuwe dingetjes. Zo hebben ze het assortiment inmiddels uitgebreid met haaraccesoires,  en handgemaakte solid perfumes. Love it!

Wat mij aanspreekt aan deze webshop zijn de vintage sieraden. Nou ja, je sieraden zijn gewoon helemaal nieuw, maar hebben een fantastische vintage uitstraling. Just the way I like it :)


Kijk hieronder met me mee, naar mijn favoriete items, welke op dit moment in de webshop van sieradenkistje.nl worden aangeboden!

Ring "Bronze Peace." Voor deze ring betaal je de kleine prijs van €3,95. De ring is

Ring “Bronze Peace.” Voor deze ring betaal je de kleine prijs van €3,95. De ring is hier te vinden.

Ketting "Aventurine."  "Aventurijn werkt kalmerend en beschermend en bevordert een gevoel van welzijn. De steen werkt in op het hart chakra en trekt voorspoed en geluk aan en motiveert je om je dromen waar te maken. De steen stimuleert tolerantie, geduld, enthousiasme, inlevingsvermogen, individualiteit en het bedenken van ideeën. Het werkt ontspannend en kalmerend bij woede, ergernis en irritaties. Aventurijn bevordert besluitvaardigheid, volharding, waarneming en creativiteit. De steen absorbeert elektromagnetische straling (van bijvoorbeeld mobiele telefoons en computers) en beschermt tegen de invloeden van milieuvervuiling en wateraders. Fysiek heeft de steen ook een positieve werking op het hart, de bloeddruk en het cholesterol gehalte. Aventurijn werkt pijnstillend, ontstekingsremmend en heeft tevens een positieve werking op de huid (uitslag, allergische reacties, etc.), stress gerelateerde hoofdpijn en migraine, bindweefsel, ogen, zenuwstelsel, spieren en op mensen die stotteren en snel blozen."  De hanger komt aan een zilveren ketting welke verstelbaar is van 40 cm tot 45 cm. Echter (en hier komt dus de fantastische service om de hoek kijken!) kun je aangeven liever een langere ketting er bij geleverd te krijgen. Zónder extra kosten!

Ketting “Aventurine.”
“Aventurijn werkt kalmerend en beschermend en bevordert een gevoel van welzijn. De steen werkt in op het hart chakra en trekt voorspoed en geluk aan en motiveert je om je dromen waar te maken. De steen stimuleert tolerantie, geduld, enthousiasme, inlevingsvermogen, individualiteit en het bedenken van ideeën. Het werkt ontspannend en kalmerend bij woede, ergernis en irritaties. Aventurijn bevordert besluitvaardigheid, volharding, waarneming en creativiteit. De steen absorbeert elektromagnetische straling (van bijvoorbeeld mobiele telefoons en computers) en beschermt tegen de invloeden van milieuvervuiling en wateraders. Fysiek heeft de steen ook een positieve werking op het hart, de bloeddruk en het cholesterol gehalte. Aventurijn werkt pijnstillend, ontstekingsremmend en heeft tevens een positieve werking op de huid (uitslag, allergische reacties, etc.), stress gerelateerde hoofdpijn en migraine, bindweefsel, ogen, zenuwstelsel, spieren en op mensen die stotteren en snel blozen.”
Deze práchtige hanger komt aan een zilveren kettinkje welke verstelbaar is van 40 cm tot 45 cm. Echter (en hier komt dus de fantastische service om de hoek kijken!) kun je aangeven liever een langere ketting erbij geleverd te krijgen. Zónder extra kosten! Voor deze ketting betaal je €9,95, en deze is hier terug te vinden.

Medaillon ketting "Butterfly on a locket." Lange bronskleurige ketting (80cm) met medaillon, welke echt open kan, en waar je bv een foto in kunt stoppen. Met een schitterende turquoise vlinder op de voorkant. Deze ketting kun je

Medaillon ketting “Butterfly on a locket.” Lange bronskleurige ketting (80cm) met medaillon, welke echt open kan, en waar je bv een foto in kunt stoppen. Met een schitterende turquoise vlinder op de voorkant. Deze ketting kun je hier terugvinden voor de prijs van €10,95.

Haarspeldjes "Vintage Love." Deze zijn

Haarspeldjes “Vintage Love.” Deze zijn hier terug te vinden en je betaalt er €3,95 voor.

Studded earrings "Light Green Daisy." Hoe schattig zijn deze?? Deze zijn

Studded earrings “Light Green Daisy.” Hoe schattig zijn deze? Deze zijn hier terug te vinden voor de prijs van €4,95.

Oorhangers "Peacemaker." Deze zijn €4,95 en kun je

Oorhangers “Peacemaker.” Deze zijn €4,95 en kun je hier terugvinden.

Sleutelhanger "Tea PLease?" Verkrijgbaar in verschillende kleuren voor de prijs van €3,50. Je kjunt deze ubercute sleutelhangers

Sleutelhanger “Tea PLease?” Verkrijgbaar in verschillende kleuren voor de prijs van €3,50. Je kunt deze úbercute sleutelhangers hier terugvinden.

Een solid perfume met de geur van mijn favoriete parfum!  Solide parfumstick met heerlijke frisse bloemige geur. Deze geur is vergelijkbaar met Chance van Chanel. De stick is gemaakt van bijenwas, jojoba olie, zonnebloemolie, amandelolie en parfum olie. Het werkt net als een lippenbalsem, maar dit smeer je op je huid in plaats van op je lippen. Hoe vaker je het over bv je pols smeert, hoe sterker de geur wordt. Deze is

Een solid perfume met de geur van mijn favoriete parfum!
Solide parfumstick met heerlijke frisse bloemige geur. Deze geur is vergelijkbaar met Chance van Chanel.
De stick is gemaakt van bijenwas, jojoba olie, zonnebloemolie, amandelolie en parfum olie.
Het werkt net als een lippenbalsem, maar dit smeer je op je huid in plaats van op je lippen.
Hoe vaker je het over bv je pols smeert, hoe sterker de geur wordt.
Deze is hier terug te vinden voor €5,95. Ze hebben overigens nog véél meer heerlijke geuren!


Sale Items:

Ketting "Nerd Glasses" in zwart. De ketting is ongeveer 70 cm lang. Momenteel afgeprijsd voor €3,95. Je kunt deze toffe ketting

Ketting “Nerd Glasses” in zwart. De ketting is ongeveer 70 cm lang. Momenteel afgeprijsd voor €3,95. Je kunt deze toffe ketting hier terugvinden.

Ketting "Owl Silhouette" met schattig strikje. Volledig in vintage stijl mét schattig uiltje. Perfect voor de herfst! Momenteel afgeprijsd voor €9,50. Je kunt deze ketting

Ketting “Owl Silhouette” met schattig strikje. Volledig in vintage stijl mét schattig uiltje. Perfect voor de herfst! Momenteel afgeprijsd voor €9,50. Je kunt deze ketting hier terugvinden.

Two Finger Ring "Cross." Momenteel afgeprijsd voor €5,95 en

Two Finger Ring “Cross.” Momenteel afgeprijsd voor €5,95 en hier terug te vinden.

Ring "I Love My Camera." Afgeprijsd voor €5,50 en

Ring “I Love My Camera.” Afgeprijsd voor €5,50 en hier terug te vinden.

Zit er voor jou iets leuks tussen?

Al deze sieraden zijn bestellen in de webshop www.sieradenkistje.nl. En dit is nog maar een héél klein deel van het totale assortiment.

Word je nu net zo over-enthousiast als ik tijdens mijn eerste bestelling? Bij een bestelling van minimaal 70 euro betaal je binnen Nederland géén verzendkosten.

Verder hangt het er een beetje vanaf voor welke bezorg-optie je kiest tijdens je bestelling.  Standaard brievenbuspost is meestal de goedkoopste optie. Al moet het dan natuurlijk wel door de brievenbus passen en hangt het er vanaf hoe zwaar je item is. Nadeel aan standaard brievenbuspost is dat je pakketje niet traceerbaar is.

Traceerbare brievenbuspost is ook een optie. Hiervoor betaal je een standaard bedrag van €4,20. Voor standaard pakketpost binnen Nederland betaal je €5,95. Woon je in het buitenland? Dan zijn de verzendkosten voor pakketpost €12,00.

Heb je iets de volgende dag al nodig? Dan is het natuurlijk heel belangrijk om op tijd te bestellen. Graag ontvangen ze je bestelling dan voor 13.00 uur en meld voor alle zekerheid nog even dat je het snel nodig hebt (bijvoorbeeld een last minute cadeautje.)
Kies dan ook voor de optie pakketpost of brievenbuspakje (en betaal met Ideal of Paypal!), dan heb je de meeste kans dat je het ook daadwerkelijk de volgende dag in huis hebt (m.u.v. het weekend, pakketten worden namelijk niet opgehaald op zaterdag en zondag).

Bestel je vanuit het buitenland? Dan duurt het een paar dagen langer voor je je bestelling zal ontvangen.

De eigenaresse van sieradenkistje.nl zal met zeer veel zorg met jouw bestelling omgaan en er alles aan doen om ook van jou een tevreden klant te maken!


Win! Win! Win!

Ben jij net zo enthousiast over deze sieraden als ik? Dan heb ik leuk nieuws voor je!
De eigenaresse van sieradenkistje.nl, Caro, is zo lief geweest om één van deze geweldige sieraden beschikbaar te stellen voor een winactie!

Het te winnen sieraad is een van de kettingen die ik hierboven al genoemd heb: Ketting “Owl Silhouette” mét schattig strikje. Volledig in vintage stijl, origineel en perfect voor de aankomende herfst!

full12915134_a

Hoe kun jij deze ontzettend leuke vintage ketting winnen?

De regels:

– Mijn officiële Facebook Page (www.facebook.com/chapterlilaria) liken of geliked hebben.

– Deze blogpost delen via Facebook

– Onderaan bij de comments (te vinden onder dit artikel) vertellen waarom jíj zou moeten winnen (wees zo origineel mogelijk!)

Ik maak de winnaar of winnares bekend op zondag 28 september 2014 (de winactie sluit om 14 uur s middags!)

Happy go lucky!

Binnenkort weer een andere webshop in de spotlight, voor nu, tot de volgende blogpost!

Liefs,

http---signatures.mylivesignature.com-54492-119-856EC3A1598CE9B977042F707DA22684

4 comments

  1. Wat leuk! Ik word er helemaal hebberig van! Ik ga gelijk hierna doorklikken en kijken.
    Die sticks zijn ook gaaf zeg, nog nooit van gehoord.
    Leuk dat ze ook nog eens dat leukje beschikbaar stelde om te winnen. Coun’t me in!
    Groetjes, Mijntje.

    Like

  2. Waarom ik zou moeten winnen: Omdat ik nooit zo snel voor mezelf wat koop eerder voor een ander. Het kost mij écht áltijd moeite om voor mijzelf iets maar dan ook echt iets te kopen. Vraag me niet waarom maar dit zit in mijn familie.

    Like

Plaats een reactie