Rimmel London: Nail Polish Colourfest Collection By Rita Ora

“I am different when my nails are done. I am more dynamic. I gesticulate more, I am better at scaring my staff. I can indicate impatience by drumming on tabletops and I can wrap up a meeting with a few choice clatters.”

― Marian Keyes

Flower Power met Rita Ora! Van deze nagellakjes werd ik een aantal weken geleden zó enthousiast dat ik niet helemaal begrijp waarom ik dit artikel niet eerder heb geschreven. Seriously, ik vind deze lijn zo leuk dat ik het van de daken zou kunnen schreeuwen!

En ja, ik weet, het is “maar” nagellak. Maar deze lakjes zijn zo ontzettend fijn, daar wordt iedere nagellak liefhebber gelukkig van. Dat kán gewoon niet anders!

Wat vind ik nu allemaal zo fijn aan deze nagellak?

– De verpakking. Deze is gewoonweg niet te missen. Er staan madeliefjes op! Dit maakt de verpakking zo super vrouwelijk en schattig, en dit staat zó mooi op je make-up tafel, dat je ook gewoon het liefst zo snel mogelijk alle kleurtjes wilt verzamelen. Like!

– Budget. Deze geweldige nagellakjes zien er niet alleen geweldig schattig uit. Ze zijn ook nog eens heel erg lief voor je portemonnee. Per lakje betaal slechts €3,99. Score!

– De meervoudige functie. Deze Rimmel London lakjes zijn niet simpelweg alleen een gewone nagellak. Nee, met de 3-voudige werking heb je geen losse base en/of topcoat meer nodig. Huh? That’s right. Kleur (inténse kleur!), base coat én top coat in één.

– Long lasting. Intens glanzend én anti-chip.

– Verrijkt met vitamine A, dat je nagels beschermt en versterkt.

Er zijn 12 verschillende kleuren beschikbaar waarvan ik er 9 geswatched heb. Kijk snel met me mee!

60 SECONDS SUPER SHINE BY RITA ORA

#300 Glaston-Berry

8931281993758

Rood, de favoriet van Rita Ora herself. Op zoek naar een rode nagellak welke echt roder dan rood is? This is the one! For fierce looking nails.

#322 Neon Fest

8927942279198

Een energieke felle knalkleur in fuchsia roze.

#400 Tangerine Tent

8927934480414

Een vrolijke, zomerse oranje kleur. Het is dat het net Koningsdag is geweest, maar daar was deze ook perféct voor geweest. Verder erg mooi bij een zomerse bruine huid.

#408 Peachella

8927955779614

Het perfecte zachte perzikkleurtje. Een van mijn favorieten voor dit moment. Prachtig zomers en erg mooi in combinatie met veel van mijn turquoise kleurige sieraden.

#450 Daisy Days

8927927762974

Een vrolijk zachtgeel nagellakje met een crème finish. En ik vind de naam van deze zó leuk!

#498 Rain Rain Go Away

8931270885406

Een chique taupe kleur. Voor de dagen dat je net even iets minder uitbundig wilt zijn. Een beetje een lila-achtige ondertoon. Deze is prachtig!

#558 Go Wild-er-ness

8931241623582

Een intense lila kleur welke een stuk feller is dan de meeste lila lakjes die ik in bezit heb. Erg mooi en ook deze is heerlijk zomers.

#860 Bestival Blue

8934754156574

Mijn absolute favoriet in deze lijn! Geen lila, geen blauw, er nét tussenin. De kleur van Vergeet-me-nietjes. Hoe zomers wil je het hebben?

#880 Port-a-loo-blue

8934783057950executive

Deze is vernoemd naar een Dixi. Say whut? Ja echt, naar een (festival)toilet. Blijkbaar zijn die dingen op Britse festivals altijd in deze azuurblauwe kleur. Wat er overigens een stuk vrolijker uit moet zien dan die lelijke dingen die je hier vaak ziet!
De nagellak zelf? Ondanks de wat vreemde gedachte aan waar het idee voor dit lakje vandaan kwam is de kleur héél erg mooi.

Swatches:

rimmel-colourfest_60_seconds_nail_polish_by_rita_ora_swatches_04

Overige kleuren welke ik nog niet heb mogen testen maar natuurlijk wél gewoon in de winkels liggen: Roll in the Grass (minty groen), Oragina (koraal kleurtje) en Sweet Retreat (zachtroze).

Deze nagellakjes zijn momenteel verkrijgbaar voor slechts €3,99 per stuk bij de meest gangbare drogisterijen. Online is deze collectie ook te koop op www.kruidvat.nl.

Wat vind jij van deze lijn? En zit er een kleurtje voor je tussen? Laat het me weten onderaan bij de comments!

Liefs,

http---signatures.mylivesignature.com-54492-119-856EC3A1598CE9B977042F707DA22684

 

2 comments

Geef een reactie

