Ugly Fashion Trends I Réally Don’t Get

“No one likes it, apart from blind people, and I’m sure even they can sense it’s profound ugliness as it passes by.”

― Richard Curtis

Heb jij dat nu ook wel eens? Dat er iemand voorbij komt op straat en dat je denkt “Whut, were you blind this morning?”
Of wat mij ook regelmatig overkomt de laatste tijd. Dat ik Facebook open, en dat ik dan advertenties van mensen voorbij zie komen (voorbeeldje: de Marktplaats van het Noorden Facebook Page) die vragen om de meest afschuwelijke fashion items. Zo van “Weet iemand waar ik het gewéldige Adidas jasje van de foto kan vinden?’ En dan zie je een foto van een trainingspak wat naar mijn mening totale hideousness uitstraalt. Waar ze dan vaak ook nog belachelijk veel geld voor willen neerleggen!

676

“Are you kidding me?”

Gruwel vandaag mee met onderstaande fashion horror!

Edit: Please don’t be offended. Vind jij het wel mooi? Good for you! Smaken verschillen nou eenmaal, en dat maakt de wereld gelukkig een stuk minder saai.

Dit is mijn eigen bescheiden persoonlijke mening. En ja, ik weet dat ik gewoon de andere kant op kan kijken als ik dit tegenkom op straat. Wat ik ook zéker zal doe wanneer één van onderstaande items mij in het voorbij gaan passeert ;)

Kijk snel met me mee!

tumblr_mnhmqrl4xm1ritc9ao1_500

Bow Jeans…Gruwel!

Gladiator-Sandals

Gladiator sandals, nog steeds een ding. Yuk!

Animal-prints-leggings

Anything animal print, ik vind het zó lelijk!

pink_leopard_011__35170__75478_std

09mxz5-l-610x610-shoes-converse-converses-pink-high+heels-aqua+blue-pastel+pink-stars-wedges-converse+high+tops-converse+wedges-

Now don’t get me wrong, ik ben gék op All Stars. Maar sneakers met hakken? In welke vorm van ook? Dat kan naar mijn mening écht niet! Je draagt gympies óf mooie elegante hakken vind ik. Geen weirde combo zoals in deze foto.

adidas-x-farm-2-640x324

Adidas trainingspakken. In deze foto de “Floral Edition” voor vrouwen.  Never in a million years!

fjqcut-l-610x610-pants-2013-adidas-tracksuit-fluo-shirt

Adidas huispakken, zo mogelijk nóg erger…

socksnslides-adidas-originals-adilette-editorial-michael-mayren-01

Adidas Adilettes, dé horror! Nee, ik ben inderdaad geen Adidas fan. Maar kom op, hoe seksloos zijn deze slippers??

o-BIRKENSTOCKS-570

De birkenstock, need I say more?

CrocsAccessories

Crocs, mogen wat mij betreft absoluut niet ontbreken in deze lijst.

dolce-and-gabbana-lace-jeans

Momenteel een gíga trend. I só don’t get it…Brrrr.

juju_babe_glitter_heeled_jelly_sandals_frilled_socks

Jelly sandals, nog steeds hip.

Screen_Shot_2014-06-05_at_9.49.08_PM_1024x1024

Muscle leggings! Fo real?!

Nickelson ugliness.

Nickelson ugliness to the extreme.

Lacoste-polo-roze

Lacoste polo shirts. Met opgestoken kraagje nóg erger.

De hipste bikini voor 2015 schijnt het. Maar jemig, ik vind dit zó afschuwelijk lelijk. Ik sla even over!

De hipste bikini voor 2015 schijnt het. Maar jemig, ik vind dit zó afschuwelijk lelijk. Ik sla even over!

Weet jij nog een lelijke fashion trend? En ben je het een beetje eens met mijn keuzes qua fashion horror? Ik hoor het graag onderaan bij de comments!

Liefs,

http---signatures.mylivesignature.com-54492-119-856EC3A1598CE9B977042F707DA22684

 

One comment

Geef een reactie

